Contact Info    

Uw Duitse klantenservice uitbesteden   arrow

zakendoen met Duitsland

Zakendoen in Duitsland

Zakendoen in Duitsland betekent zakendoen met Duitsers. Belangrijk daarbij is om de Duitse klanten in het Duits te bedienen. In plaats van het volledig inrichten van een kantoor en het aanstellen van Duits personeel kan het veel eenvoudiger, goedkoper én sneller zijn uw Duitse klantenservice aan INDIPA uit handen te geven.

INDIPA biedt u een enorm voordeel t.o.v. alle andere Nederlandse ondernemers die de Duitse grens overgaan: met onze klantvriendelijke instelling, onze bereidheid andere wegen dan de gebruikelijke te gaan voor het vinden van een geschikte oplossing, onze jarenlange ervaring en kennis van de Duitse markt, en onze professionele communicatie in het zuiver Duits, hebt u het beste visitenkaartje in handen.

Uw klantenservice uitbesteden

In de klantenservice die wij voor onze klanten verrichten, zien wij onszelf steeds als een actief onderdeel van het bedrijf van onze klanten. Als “Duitse vestiging” werken wij zoveel mogelijk conform de werkwijze van onze klanten. Bij de meesten hebben wij rechtstreeks online toegang tot de IT-systemen, zodat wij de bij ons geplaatste bestellingen ook efficiënt en snel kunnen uitvoeren. Het spreekt vanzelf dat wij ons vooraf in detail vertrouwd maken met de producten en diensten van onze klanten.

Kortom, uw Duits hoeft niet perfect te zijn om uw Duitse klanten professioneel te kunnen bedienen. INDIPA voert telefoongesprekken met uw klanten in het “Hochdeutsch”, beantwoordt vragen snel en professioneel, stelt offertes op en houdt uw Duitse klanten tevreden. En dat steeds in úw naam en conform úw bedrijfsvoering.

Uw voordeel

Onze ondersteuning bij het bedienen van uw Duitse klanten, levert u volgende voordelen op:

1. Kostenbesparing en flexibiliteit: wij zijn absoluut flexibel en kunnen dán worden ingeschakeld, wanneer en in de mate dat het nodig is. Onze dienstverlening is voordeliger dan het aanstellen van Duitstalig personeel. Er hoeven geen sociale lasten te worden afgedragen, geen kantoor te worden ingericht, geen verzekeringen te worden afgesloten en er wordt alleen gebruik gemaakt van onze diensten als er ook daadwerkelijk werk voorhanden is. Ofwel, op momenten dat de zaken aantrekken, kunt u een groter beroep doen op ons team en als uw zaken in rustiger vaarwater komen, dan wordt er minder van onze capaciteiten gebruik gemaakt.

2. Professionele en hoog-kwalitatieve klantenservice: alle INDIPA-medewerkers hebben een  commerciële opleiding afgerond en werken volgens de nieuwste normen, die wij hebben ontwikkeld samen met onze samenwerkingspartner Mercuri International, een van ‘s werelds toonaangevende management consultancy bureaus voor sales & marketing. Wij werken professioneel, met volledige inzet en toewijding en voeren ons werk voor onze klanten uit alsof het ons eigen bedrijf was. Daarom zijn wij met sommige klanten een prestatiegebonden beloning overeengekomen.

3. Snel startklaar: na een doeltreffende kennismaking en met onze kennisvoorsprong ten aanzien van de Duitse marktomstandigheden kunnen wij direct van start gaan. Daarnaast profiteert u ook van de bestaande INDIPA-infrastructuur (zie ook onder “Onze partners“).

INDIPA heeft veel ervaring met het overnemen van de Duitse klantenservice en heeft haar klanten daarmee een stevige plaats op de Duitse markt gegeven!

Heb je iemand ter plaatse nodig?

Er zijn altijd situaties waarin u een persoon ter plaatse nodig hebt – misschien om een zakenpartner te ontmoeten of om een eerste contact te leggen op een beurs. Hoe intensiever onze samenwerking, des te uitgebreider kunnen wij u persoonlijk vertegenwoordigen. Profiteer van onze jarenlange verkoopervaring en laat u door ons op een absoluut professionele en kwalitatief hoogstaande wijze vertegenwoordigen!

Interesse?

Neem dan graag hier contact met ons op.