\n
“Sinds 2005 zijn wij actief op de Duitse markt en hoewel wij goed Duits spreken en dicht bij de Duitse grens gevestigd zijn, zochten wij een Duits aanspreekpunt. Een eigen vestiging was zeker in het begin te kostbaar, zodat wij bij INDIPA terechtkwamen. Wij zijn zeer tevreden over de service van INDIPA. Ons Duitse telefoonnummer is tijdens kantooruren altijd bereikbaar, de telefonistes zijn erg aardig, servicegericht, en zelfstandig. Ze hebben ondertussen zelfs toegang tot onze bedrijfsdatabase zodat heel veel vragen al direct afgewerkt kunnen worden. INDIPA zorgt ook voor het versturen van herinneringen, en wanneer het een keer nodig is, voor de incasso van moeilijk te innen vorderingen. Je hebt het gevoel dat de medewerkers van INDIPA, waarvan enkelen ook Nederlands spreken, onze eigen medewerkers zijn. De kosten van de service zijn alleszins redelijk en doorzichtig. Wij kunnen INDIPA ten volle aanbevelen.”<\/p>\n<\/div>\n<\/li>\n
\n<\/p>\n
Eric Masclee, MD<\/div>\n
Staka<\/p>\n
\n
“INDIPA organiseert voor ons de volledige klantenservice, inclusief de verkoopbinnendienst. INDIPA is ge\u00efntegreerd in onze eigen organisatie en draagt bij aan de professionele uitstraling die we graag willen hebben. Het is indrukwekkend hoe flexibel en toch professioneel INDIPA er voor ons is. We hebben lang geaarzeld voordat we besloten met hen in zee te gaan. De samenwerking heeft geleid tot een sterke groei van de omzet in Duitsland en aangrenzende landen en het succes dat we hebben bewijst dat we de juiste beslissing gemaakt hebben!”<\/p>\n<\/div>\n<\/li>\n<\/ul>\n
\n
Weer en tijd<\/h5>\n