Uw Duitse klantenservice
U wilt zaken doen in Duitsland, maar u verwacht moeilijkheden met de communicatie? INDIPA ondersteunt u bij uw Duitse klantenservice.
Door gebruik te maken van de Duitstalige klantenservice van INDIPA bespaart u de moeite van het huren van een kantoor in Duitsland, de inrichting ervan en het aanwerven van Duits personeel. Bovendien is het gebruik maken van onze service sneller en vast ook goedkoper.
INDIPA heeft jarenlange ervaring in het uitvoeren van de Duitse klantenservice namens een buitenlands bedrijf. De vele successen die wij voor onze klanten hebben behaald, spreken voor zich. En, leiden tot zeer positieve klanten, zoals hier te lezen is.
Uw Duitse klantenservice uitbesteden
Wanneer wij de klantenservice voor onze klanten uitvoeren, beschouwen wij onszelf als een actief en integraal onderdeel van hun bedrijf. Wij werken alsof wij een Duitse tak van het bedrijf van onze klanten vertegenwoordigen. We hebben bijvoorbeeld directe online toegang tot de computersystemen van veel van onze klanten, zodat we de inkooporders die we ontvangen snel en effectief kunnen uitvoeren. Het spreekt voor zich dat wij bij INDIPA ons tot in detail vertrouwd maken met alle producten en diensten van onze klanten, zodat wij een professionele en uitstekende klantenservice kunnen bieden.
Professionele klantenservice
Elk van onze medewerkers heeft een officiële commerciële kwalificatie en werkt volgens de nieuwste normen die we samen met onze partner Mercuri International, een van ’s werelds toonaangevende adviesbureaus voor marketing en verkoop, hebben ontwikkeld. Wij werken op een zeer professionele, toegewijde en betrokken manier en voeren elke opgedragen taak voor onze klant uit alsof het ons eigen bedrijf is. Dit wordt onderstreept door het feit dat wij bij sommige van onze klanten een resultaatgerelateerde beloning toepassen.
Onze service gaat verder dan de “klassieke” ontvangst van uw klanten. Wij interesseren ons voor uw (potentiele) klanten. We bedienen ze, in plaats van ze door te verwijzen. We vinden steeds de beste oplossingen voor uw klanten. En we nemen zo snel mogelijk contact met ze op om lange wachttijden te voorkomen. Ons kleine team staat voor persoonlijke zorg in plaats van massaproductie.
Uw voordeel
Het uitbesteden van uw Duitse klantenservice aan INDIPA biedt u de volgende voordelen:
-
Kostenbesparing: Het is bewezen dat het voor onze klanten aanzienlijk kosteneffectiever is om hun Duitse klantenservice aan ons uit te besteden, in plaats van een kantoor te huren en in te richten en personeel aan te werven.
-
Klaar voor de start: Na een compacte en efficiënte inwerkperiode zijn we klaar om te vertrekken. Onze ruime ervaring met het opereren op de Duitse markt versnelt het proces nog meer. U profiteert van de bestaande INDIPA-infrastructuur.
-
Marketing success: Wij bieden marketing activiteiten aan op een resultaatgerichte basis. Zo profiteren wij beiden van onze marketingskwaliteiten.
Wat maakt de diensten van INDIPA zo uniek?
Wij zijn consultants én operators. Steeds richten we ons op het succes van onze klanten. Gezamenlijk ontwikkelen we de optimale en efficiënte bewerking van de Duitse markt en voeren deze consequent uit. De regelmatige uitwisseling met onze klanten over strategische en operationele kwesties, onze flexibiliteit en “hands-on mentaliteit” maken ons uniek.
Onze diensten
Uw contact persoon
Voor al uw vragen met betrekking tot de Duitse markt, neem graag contact op met Nicoline!