Wilt u gemakkelijk bereikbaar zijn voor uw Duitse klanten? Wij hebben een virtueel kantoor in Duitsland voor u.
De zaken lopen goed in Nederland. Waarom dan niet hetzelfde over de grens proberen? Om uw Nederlandse onderneming in Duitsland goed zichtbaar te maken, is het niet noodzakelijk om een Duits bedrijf op te richten of een kantoor in Duitsland in te richten. Belangrijk is de Duitse klant ertoe te bewegen contact met u op te nemen. Met een Duits telefoonnummer en kantooradres zal de klant zich niet meer geremd voelen!
Wij, INDIPA, fungeren als een professionele en betrouwbare schakel tussen uw Nederlandse bedrijf en uw Duitse (potentiële) klanten. Een goede communicatie is dus verzekerd. Wij sturen inkomende post en telefoongesprekken zonder vertraging door. En op verzoek, kunnen wij ook ondersteuning bieden bij “uw Duitse klantenservice”.
Wij staan altijd klaar met hulp en advies. Zo kunnen wij zorgen voor de vertaling van uw post (bijvoorbeeld officiële brieven van overheidsinstanties), dringende inkomende post per e-mail openen, scannen en doorsturen, een inhoudelijke reactie daarop voorbereiden en allerlei andere praktische ondersteuning verlenen.
INDIPA heeft direct een Duits kantooradres voor u paraat en een Duits telefoonnummer binnen 24 uur.
Wanneer u een Duits telefoonnummer bij ons aanvraagt, krijgt u een nummer met het netnummer van Düsseldorf (0211). Een netnummer dat overal in Duitsland bekend is.
Alle inkomende gesprekken kunnen ofwel direct met uw bedrijf worden verbonden, ofwel door ons (in het Duits) namens uw bedrijf worden beantwoord. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om buiten de officiële kantooruren een antwoordapparaat te installeren met een Duitse boodschap namens uw bedrijf. Alle ingesproken berichten worden per e-mail naar uw bedrijf gestuurd.
Als wij u voorzien van een Duits kantooradres, omvat onze service eveens het doorsturen van alle post die wij voor uw bedrijf ontvangen.
Daarnaast kunt u gebruik maken van onze faciliteiten voor persoonlijke ontmoetingen met klanten en zakenpartners of voor het organiseren van sollicitatiegesprekken.
Ons pand biedt het voordeel dat het zowel vanuit Nederland en Belgie, als ook voor uw zakenpartners uit heel Duitsland goed te bereiken is.
Düsseldorf is niet alleen de hoofdstad, maar ook het economische hart van Noordrijn-Westfalen en daarmee een zeer aantrekkelijke stad voor vele bedrijven.
Kortom, INDIPA biedt u de perfecte locatie voor uw Duitse kantoor!
Voor al uw vragen met betrekking tot de Duitse markt, neem graag contact op met Nicoline!
“Het was een groot genoegen met het INDIPA-team samen te werken. Gezamenlijk hebben we onze GmbH opgericht en onze eerste Duitse klanten gewonnen. Geweldig!”
“INDIPA heeft ons fantastisch geholpen bij het oprichten van een GmbH en alles wat daarbij komt kijken! Het team is snel, professioneel en een goede ondersteuning geweest bij zo’n belangrijke stap. Maar ook in het verlenen van de customer service aan onze klanten, verricht INDIPA goed werk en zijn we dik tevreden. Iedereen die de stap naar Duitsland wil maken, adviseren wij INDIPA!”
“INDIPA werkt al geruime tijd samen met onze Nederlandse verkoopmedewerkers op de Duitse markt. De eenvoudige, professionele en zeer flexibele samenwerking helpt ons enorm om verder te groeien en slanke structuren in stand te houden.”
“Dankzij INDIPA is onze Duitse helpdesk altijd bereikbaar! De medewerkers van INDIPA hebben uitgebreide kennis van ons bedrijf en onze producten en kunnen daardoor onze klanten telefonisch goed en professioneel adviseren.”
“We hebben vele verhalen gehoord over de moeilijkheden en het belang van papierwerk in Duitsland voordat we met de oprichting van ons bedrijf in Duitsland begonnen. De beste beslissing was om INDIPA in te schakelen voor het opstarten van ons bedrijf. Zij hebben ons perfect ondersteund en onze start zeer gemakkelijk gemaakt.”
“Wij zijn al ongeveer 8 jaar klant bij INDIPA en waarderen de betrouwbare service zeer. Het is geweldig om zo flexibel gebruik te kunnen maken van het gelijkvloerse pand in Düsseldorf. Hier kunnen we onze Duitse klanten gemakkelijk ontvangen en hen in een ontspannen sfeer onze rolstoelen en zithulpmiddelen laten zien en hen individueel adviseren.”
“Sinds 2005 zijn wij actief op de Duitse markt en we zijn ontzettend blij, dat INDIPA ons daarbij ondersteunt. Wij zijn zeer tevreden over hun service: alle medewerkers zijn vriendelijk, servicegericht, en zelfstandig. Onze Duitse klanten kunnen tijdens kantoortijden altijd bij het INDIPA-team terecht. INDIPA heeft zelfs toegang tot onze bedrijfsdatabase, zodat INDIPA heel veel vragen direct afwikkelt, herinneringen stuurt en, wanneer het een keer nodig is, zorgt voor de incasso van moeilijk te innen vorderingen. De medewerkers van INDIPA, waarvan enkelen ook Nederlands spreken, lijken bijna onze eigen medewerkers te zijn. De kosten zijn alleszins redelijk en doorzichtig. Wij kunnen INDIPA ten volle aanbevelen!”
“INDIPA organiseert voor ons de volledige klantenservice, inclusief de verkoopbinnendienst. INDIPA is geïntegreerd in onze eigen organisatie en draagt bij aan de professionele uitstraling die we graag willen hebben. Het is indrukwekkend hoe flexibel en toch professioneel INDIPA er voor ons is. We hebben lang geaarzeld voordat we besloten met hen in zee te gaan. De samenwerking heeft geleid tot een sterke groei van de omzet in Duitsland en aangrenzende landen en het succes dat we hebben bewijst dat we de juiste beslissing gemaakt hebben!”